donderdag 29 november 2012

Swapje met Kathy

Kathy reageerde onlangs op mijn paddestoel omhaakte spaanplaatdoosje. Het leek haar leuk deze in haar kindercoachpraktijk te gebruiken voor kabouterwensen die kinderen kunnen lezen om zich goed te voelen. Dus ik maakte voor haar zo'n doosje, en deed er, omdat zo'n enkel doosje ook maar zo weinig is, ook een gezellige puntenslijper, potlood, en rood-met-witte-stippen-snoepjes bij :


In ruil vroeg ik een verjaardagsbroche voor little JuffrouwX. Het duurt nog wel een paar maandjes voordat ze jarig is, maar goed, je kunt 'm beter maar alvast in huis hebben, nietwaar ;-)
Groot was mijn verrassing toen ik gisteren Kathy's swap uitpakte. De broche is superleuk :


maar Kathy deed er nog meer leuke items in. Ik had echt het Sinterklaas gevoel ! Wil je weten waar ik nog meer mee verwend ben ? Neem dan eens een kijkje op Kathy's gezellige blog !

Fijne dag !
-X-

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er allemaal heel mooi uit, jullie hebben voor elkaar wel iets heel leuks gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk om ook hier je berichtje te lezen. Ja we hebben elkaar inderdaad een Sinterklaas gevoel gegeven. liefs kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag deze swap ook bij Kathy. Heel erg leuk! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen