vrijdag 16 november 2012

DWZI ... zevenendertig-en-een-half

Deze Week, afgelopen woensdag om precies te zijn, Zag Ik dat ik alweer een half jaartje ouder geworden ben. En dat het dus een half jaar geleden is dat ik mijn van37naar38lijstje gepubliceerd heb. Tijd dus om een update te geven op mijn doelen. Laten we positief beginnen; de volgende 11 punten kan ik afvinken :

1.      Mijn opleiding Counsellor_Coach afronden
3. Administratie (dozen) ordenen
5. 1 bank voor “al” mijn rekeningen
8. Bezoek LJZ
16. “50 questions that will free your mind”
17. Bezoek Anne Frank Huis
21. Check It Out
31. Naar Kalmthoutse Heide
35. Carrière pad uitstippelen
26. Meer regelmaat in lichaamsbeweging
29. Leuke-dingen-boek maken

Er staan een paar punten op mijn lijstje die meer aandachtspunten dan actiepunten zijn. Simpelweg omdat ik te vaag ben geweest met het definiëren. Het betreft :
6. Vaker naar het strand  
24. Meer quality time met manlief
32. Meer quality time met mezelf
34. Meer genieten van het NU
37. TOP SECRET – deze houd ik voor mezelf ;-)
Ik heb aan alle 5 punten bijdragen geleverd en ben van plan dat het komende half jaar bewust te blijven doen.

Dan de 21 (ahum..) punten die nog moeten, er is nog genoeg werk aan de winkel :
2. Picknicken
4. Verhuisdozen garage opruimen
7. (Kerstbal) breien  
9. Fotoboeken bijwerken
10. Dagje Gouda (kaarsen, kaas, stroopwafels, etc.)
11. (Mango- of sinaasappel- of -)pit planten en een boompje proberen te kweken
12. Testament aanpassen
13. Een week lang alleen maar levensmiddelen kopen
14. 1 dag zonder tijd leven
15. Vaker golfen
18. Naar Vogeltjesmarkt
19. 5 kilo afvallen
20. Zelf pesto maken
22. Maand lang buikspieroefeningen
23. Uitzoeken of Pieterpad/Camino haalbaar is
25. Mail sturen via futureme.org
27. (Verf-)schilderij maken
28. Een keer op een handwerkmarkt staan met zelfgemaakte spulletjes
30. Tarot-vaardigheden met meer regelmaat bijhouden
33. (Be-)sparen
36. Vliegvakantie

Fijne week !
-X-

9 opmerkingen:

  1. Goed idee zo'n lijstje. Ik denk dat ik maar eens een lijstje maak voor alle 'klusjes' voor de komende weken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee zo'n lijstje. Lijkt me heerlijk wegstrepen zo.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd! En wat goed, zo'n lijstje. Ik ga er ook eens over nadenken! En voor jou heb ik 'Tip 1': Mijn 'andere' blog is picknickmand.blogspot.com --> vol ideeën over picknicken, en 'Tip 2' is een idee dat ik nu hier in het midden gooi: Merula gaat dit weekend op de FeelGoodMarket staan, Anneke van Verwonderland gaat binnenkort op een adventmarkt staan.
    Zou het eens een idee zijn om een Blog of DWZI Markt te organiseren? Hoeft niet groot, liefst in een warm seizoen, lijkt me supergezellig!

    En punt 19., daar wil ik ook wel aan meedoen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor tip 1, ik ga zo gelijk eens even snuffelen bij jou. Want willen picknicken is 1, maar het daadwerkelijk doen (en het niet binnen 10 minuten er weer "klaar mee zijn" is 2, hihi).
      En voor wat betreft tip 2, wat een leuk idee ! Al is het alleen maar voor de gezelligheid (en uit nieuwsgierigheid naar elkaar, het lijkt me ook wel leuk om een gezicht te krijgen bij al mijn virtuele kennissen :-). Count me in ! Liefs, Vera

      Verwijderen
  4. Dit is een leuk post, wat dat betekent dat ik een dag later een half jaar ouder ben geworden.Dan is het dus over een half jaar weer lente. dat is ene goed vooruitzicht.
    Wat een leuk idee van schone vrouw. Dat klinkt goed.
    (en samen op een marktje staan ook , maar dan moet ik eerst een voorraad koopwaar maen :))
    En nog een opmerking van je breijuf:ik vind dat je punt 7 ook heb gehaald. Je hebt een kussen gemaakt en heel wat mutsjes voor het goede doel gemaakt. Die kerstbal staat naemlijk tussen haakjes. en dat telt dan toch niet???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Da's lief van je, maar deze leerling is een streber en die kerstbal moet en zal er komen ;-) gefeliciteerd alvast met je halve verjaardag morgen!

      Verwijderen
  5. Goed zeg! ik heb ook een heel lang lijstje voor mij keuken en mezelf. Helaas heb ik het idee dat mij lijst alleen groeien... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben dol op lijstjes! Jij hebt er leuke punten op staan; inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen