vrijdag 30 november 2012

DWZI ... nieuwe verslaving

Deze Week Zag Ik...

... little JuffrouwX een fikse doos strijkkraaltjes krijgen van De Sint.

Als kind heb ik hier nooit mee gefreubeld. En als volwassene vond ik de creaties wanstaltig - en ik vond het een beetje een muffig imago hebben. Maar goed, ik ben de slechtste niet, dus ik ben enthousiast aan de slag gegaan - little JuffrouwX was er zo blij mee ("oh mama, ik wilde dit zoooooooooo graag hebben" ;-) - ze had ze nog nooit in haar leventje gezien, haha).

Ook ben ik even op Internet op zoek gegaan naar patroontjes, en wow, daar ging een wereld voor me open. Met de meest geweldige afbeeldingen. Ja, ik vond muffige kikkers en ouderwetse pandaberen - maar  ook cupcakes, ijsjes, Kawaii afbeeldingen, en Bambi's. Toen little JuffrouwX naar bed ging, is mama nog even doorgegaan. En ik maakte een paar Bambi's, zie hieronder. Issie niet geweldig ? Ik ben om - strijkkralen is hot ;-)


Fijne week !
-X-

11 opmerkingen:

  1. oh deze is echt wel prachtig en volgens mij hebben we juist deze kleurtjes strijkparels ook thuis liggen, en er wordt thuis tot nu toe niks mee gedaan.
    Maren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb vorig jaar alle strijkkralen de deur uit gedaan, snif....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, een nieuwe hobby?!
    Ik ken ze ook nog wel van vroeger ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :) Soms moet je gewoon wat ouder worden om de voordelen van iets te zien. En deze Bambi is Heel Erg Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze zijn zeer populair! Ik zie ze de laatste tijd regelmatig opduiken. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja het is helemaal top je kan ze zelfs smelten in de oven en er een armabandje van maken ze zijn helemaal weer in!!
    Erg leuke patroontjes heb je ervan.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er leuk uit. Zoonlief krijg strijkkralen van Sinterklaas. Met patroontjes van allerlei grote voertuigen. Zag er op het plaatje erg mooi uit.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lief lief hertje heb je gemaakt zeg ♥♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk zeg! hier wordt er ook nog wekelijks mee gefrubbeld, niet alleen door dochterlief hoor, haha ik doe vaak gezellig met haar mee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oooh ik zie het;-) Lief dat hertje, ik had de juiste kleurtjes niet, zo is ie nog liever. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen