maandag 12 november 2012

Harten Swap !

Onlangs ontdekte ik de site van de Nederlandse Swappers. Nou is swappen al een van mijn favoriete hobby's, maar toen ik las dat ze een hartenswap deden, kon ik natuurlijk helemaal niet weigeren ;-)
De opdracht was 2 harten, in welke vorm dan ook, te maken, en tevens een luciferdoosje met daarin een zelfgemaakt hartje. Ik maakte :

Een houten hanger met daarop de beginletter van mijn swapmaatje Catharina :

Een Zpagetti hart, formaat groot, eventueel te gebruiken als kussen :

Het luciferdoosje met daarin uitgestanste kleine hartjes en een gehaakt hartje; te openen bij behoefte aan wat lievigheid :

In het pakje deed ik ook nog snoepjes in de vorm van hartjes en een hartendoosje met daarin allerlei kraaltjes, lovertjes en ander klein spul.

Van Catharina ontving ik het volgende mailtje :                                                             
Hallo Vera,  Je doosje is er, het was bij de buren afgegeven. Een hele leuke verrassing na een drukke werkdag. Ik vind het helemaal geweldig wat er in zit, het is net alsof ik weer even kind was met Sinterklaas. Allemaal leuke hartverwarmende dingen. Dank je wel. Jouwe gaat morgen op de post. Ik moet namelijk nog ergens een lucifersdoosje vandaag toveren, die hebben wij niet in huis. Ik heb nog geen foto gemaakt, dat wil ik morgen met daglicht doen. Groetjes Catharina

Ik rijd vanavond langs de postbus, in de hoop dat mijn pakketje er is ! Altijd leuk en spannend.

-X-

Edit : ben je benieuwd naar de creaties die Catharina voor mij heeft gemaakt ? Neem eens een kijkje op haar blog !

7 opmerkingen:

  1. Oooooooooooohhhhhhhhhh, wat zijn ze lief allemaal. Ze zal er vast heel blij mee zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hartverwarmend pakketje heb je gemaakt. Ik vind je lucifer doosje erg schattig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk pakketje zeg! Mooi gemaakt!
    Ben benieuwd wat jij krijgt...hihi.

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk allemaal wat je heb gemaakt en wat fijn dat de ontvanger er dan zo blij van wordt :-)
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu heb je ons ook lekker gemaakt met wat je gegeven hebt (in een woord prachtig) maar wat heb jij ontvangen???

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marietje, op Catharina's blog kun je zien wat voor verrassing zij voor mij gemaakt heeft !

    BeantwoordenVerwijderen