vrijdag 22 november 2013

DWZI ... geen pretje



Deze Week Zag Ik ... 4 keer de vreselijk kitscherige neon-reclame van mijn tandarts, en over een week mag ik die weer 2 keer aanschouwen...

En dat allemaal omdat mijn kies is afgebroken tijdens het snoepen van winegums van een bepaald merk (in de reclame wordt gezegd dat je als je deze eet "voor pret bent"-nou ik kan je verzekeren, de afgelopen week was voor mij alles behalve een pretje). Na het plaatsen van een kroon bleek er een zenuwontsteking onder te zitten. Die is inmiddels verwijderd en mijn kroon is weer gesloopt. Over 2 weken krijg ik na een controle weer een nieuwe kroon. Ik kan niet wachten - kan ik weer lekker snoepen ;-)

Fijne week,
X!


2 opmerkingen:

  1. Dat is geen pretje. He bah. En dat bord met die neon-reclame zou je bijna van de muur af willen rukken. Zulke borden horen thuis bij een café of anders leuks.

    Heel veel sterkte aankomende week!

    Lieve groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh nee, dat is helemaal niet fijn! Is de pijn nu even wel helemaal weg?! Een goed weekend voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen