Deze Week Zag Ik ... heerlijk veel tijd voor mezelf. Ik had een week vrij genomen om eens allerlei dingen voor mezelf te doen. Daar komt over het algemeen veel te weinig van terecht. Kijk je mee naar de Plog van mijn afgelopen week ?
Ik klok uit op mijn werk; een week vol me-time ligt voor me. Zin in !!
Op Moederdag krijg ik deze mooie bos bloemen thuisbezorgd, en er stonden ook hele mooie cadeaus klaar. MeneerX was niet thuis (werk gaat voor het meisje, maar dat geeft niet)
's Middags gaan little JuffrouwX en ik naar Het Zandkasteel
Op maandag vertrek ik naar Almere en geniet van de Libelle Zomerweek
Daarna rijd ik door naar Zaandam, waar ik logeer in dit superleuke en mooie hotel
Na het inchecken trek ik mijn hardloopschoenen aan, want zondag is de Marikenloop en ik kan nog wel wat training gebruiken
Na het trainen duik ik lekker mijn kamer in, bestel roomservice en hang de rest van de avond voor de teevee
De volgende ochtend ga ik na het ontbijt naar de Primark; ik ben weer leuk geslaagd !
In deze week vol me-time ben ik ook nog jarig. Ik besluit naar Antwerpen te rijden, naar LaDuree, en geniet van de heerlijke sfeer en uiteraard de Macarons
De rest van de week vul ik met rommelen in en om het huis, little JuffrouwX naar school brengen en van school halen (dat doe ik normaal nooit omdat ik dat niet red met mijn werk), met shoppen en relaxen. Zo komt het voor dat ik al in de stad rondslenter voordat de winkels open zijn. Dat is me nog nooit gebeurd ;-)
Ik trakteer mezelf ook nog op een paar Nike Lunarglides 5+ en geniet van de zon
Het was een heerlijke week. Het had nog wel een paar dagen langer mogen duren. Maar ik heb vandaag nog, en nu is het tijd voor de Marikenloop. Ik check de temperatuur vandaag en bereid me voor. En nu ik dit bericht typ, gieren de zenuwen al door mijn lijf. Ik ben reuze zenuwachtig. Hoe de Marikenloop verloopt, lees je later. Ik ga nu verder met voorbereidingen treffen ;-)
Fijne week,
X!