maandag 30 december 2013

Happy New Year

Morgen is het alweer Oud&Nieuw en omdat morgen voor mij een gewone werkdag is, ben ik nu al een beetje met de voorbereidingen bezig.
Samen met little JuffrouwX maakte ik zojuist deze spekvuurpijlen :


Het idee vond ik op http://haakensmaak.blogspot.be/2011/12/gastblog-last-minute-oud-nieuw-hapjes.html
Ze staan gezellig op de voortafel en ook niet geheel onbelangrijk, ze smaken heerlijk ;-)

Ik wil iedereen alvast een gelukkig Nieuw Jaar wensen, vol liefde, gezondheid en geluk.

Liefs,
JuffrouwX

5 opmerkingen:

  1. Hmm :-)
    Ik wens jullie ook een goed jaareinde en een fantastisch 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh wat lekker!!
    Ik wens jou ook een heel fijn uiteinde van 2013 en een geweldig begin van 2014!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die spekvuurpijlen. En ook zo veilig, nou ja met maten dan;-)

    Toch een fijne jaarwisseling, ook al moet je werken en alles wat wenselijk is voor 2014

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een smakelijke vuurpijlen. Heel leuk!
    Voor jullie een heel fijn 2014!

    BeantwoordenVerwijderen