zondag 11 december 2011

DWZI ... collage

Onderstaand een foto van allemaal dingen die, elk op hun eigen manier, en elk met hun eigen betekenis, een rol hebben gespeeld in mijn afgelopen week :


  • Porceleinen kopjes + schoteltjes, behorend bij een theeserviesje dat ik kocht op de rommelmarkt
  • Toegangskaartje van de geweldige Keukenhof Winter Fair
  • Guest card van Hotel van Oranje, waar ik afgelopen vrijdag een nachtje geslapen heb
  • Lancaster Go Hydrate, eindelijk weer eens mijn gezicht verwend met een lekker maskertje 
  • Lush badbruisbal; heerlijk genieten van bubbels + roosjes
  • Bonnetje van La Galleria, alwaar ik een heerlijke extra pittige Penne all'Arrabiata gegeten heb
  • Mijn Mini Notebook die ik terug mocht ontvangen
  • Pakje sigaretten; symbool voor een bezoekje aan mijn lieve ex-collega
  • Hello Kitty sieradendoosje; een van de Sinterklaascadeautjes die little JuffrouwX via Die Ander mocht ontvangen

2 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen wat je gedaan heb deze week daar kan je voldaan over terug denken!!
    Super leuk je Note boekje!

    Fijne week groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappig idee! Een gave 3d collage, ga ik zéker ook eens doen.

    BeantwoordenVerwijderen