donderdag 1 september 2011

Belevenis !

Zo, ik ben weer terug van vakantie, en kan er weer tegenaan. Ik ben heerlijk bijgetankt en heb een supertijd gehad. Veel gedaan, en weinig geslapen, maar hé, wel lekker veel tijd voor mezelf gehad. Ook erg fijn en broodnodig !

Vorig jaar bezocht ik Ameland en ik moet eerlijk zeggen dat dat eiland me meer bekoort dan Texel. Ik vind Texel toch erg wijds en uitgestrekt en minder knus dan Ameland. Mijn plan is, alle Nederlandse eilanden te bezoeken, en ik ben sowieso blij ook Texel bezocht te hebben.

De dagbesteding op Texel viel her en der letterlijk in het water vanwege de regenval, maar toch hebben we erg leuke dingen gedaan. Een echte aanrader is  Landgoed de Bonte Belevenis. Hoewel het eigenlijk op kinderen geënt was, hebben wij ook meegedaan aan het maken van kaarsen, zeep, brood, en papier. De sfeer daar is echt superleuk, en als little JuffrouwX wat groter is, ga ik zeker eens met haar de oversteek maken om onder andere met haar thee te drinken in de superknusse theeschenkerij :




Geen opmerkingen:

Een reactie posten