vrijdag 29 april 2011

Miss Blackbirdy

Ik ben gek op agenda's. Vorig jaar stalkte ik de Bruna dagenlang om te vragen of ze de Flow agenda nou eindelijk hadden. Maar toen ik 'm had, vond ik 'm al heel snel eigenlijk te groot voor mijn tas (en als dat 't niet zou zijn geweest, dan had ik, mijzelf kennende, vast en zeker een ander excuus gevonden..). Vandaag liep ik in de stad en vond ik deze geweldige agenda van Miss Blackbirdy (www.missblackbirdy.com). Hij is echt super : lekker handzaam, met leuke zwart-wit tekeningen die ik in een moment van mindfullness nog eens in kan kleuren. Ik kan niet wachten tot ik 'm in kan vullen en kan gaan gebruiken. Ben overigens wel benieuwd of ik 'm rond de jaarwisseling nog heb of dat ik 'm inmiddels weer ingeruild heb voor een "verser"  exemplaar. Dat laatste zal het vast wel worden
;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten