zondag 27 april 2014

DWZI ... nep toerist

Deze Week Zag Ik ...


.... mezelf de toerist uithangen in mijn eigen geboortestreek.

Ik ben opgegroeid tussen en met bloembollen; in de vakanties verdiende ik een centje bij met bollen pellen, tulpen koppen, hyacinten uithollen, en bollen inpakken. En nog steeds, als ik de Bollenstreek in rijd, en de bloeiende bollenvelden zie, dan maakt mijn hart een sprongetje.

Deze week meerde ik aan op een fluisterboot en vaarden we tussen de bloeiende velden door. Het was de laatste week dat ze in bloei stonden; er waren al veel velden leeg. Maar ik heb toch nog wat mooie plaatjes kunnen schieten.






En uiteraard werd de dag afgesloten met het kopen van een krakendverse bos tulpen


Fijne week,
X!

5 opmerkingen:

  1. Het is heerlijk om in je eigen plaats de toerist uit te hangen. En wat veel nieuwe dingen ga je ontdekken.
    Je hebt er zeker mooie foto's van gemaakt.

    Lieve groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ook voor echte toeristen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een mooie foto's! En Nederland heeft zoveel mooie plekjes, ik ben heel graag en vaak toerist in eigen land.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die tulpe is pragtig! Ek is magda van Suid-Afrika en my bolle is ook in want ons winter kom nog. Europa lyk so mooi in die lente. plant voort.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Everyone,

    Below are the most recommended Bitcoin exchanges (BUY/SELL):
    Coinbase: $1 minimum exchange
    CoinMama

    Get free Bitcoins with the best Bitcoin faucet rotator:
    BEST Faucet Rotator

    BeantwoordenVerwijderen