dinsdag 24 december 2013

My Boshi

Zo aan het bijna einde van dit jaar heb ik dan toch nog een creatief werkje af kunnen ronden. Het is duidelijk dat de laatste maanden niet erg productief zijn geweest. Ik was simpelweg te druk met de dagelijkse bezigheden en had een belangrijke andere prioriteit erbij, die erg veel van mijn tijd in beslag genomen heeft. Maar goed, de rust is wedergekeerd en volgend jaar hoop ik weer veel tijd en inspiratie te vinden om heerlijk creatief bezig te zijn. De aftrap hiervan heeft reeds plaats gevonden, zullen we maar zeggen ;-)

Voor Little JuffrouwX haakte ik voor de winterse dagen deze heuse MyBoshi :

 
En omdat ik vind dat bij een muts ook een bijpassende sjaal hoort, haakte ik er een naar eigen ontwerp. En zo zal little JuffrouwX erbij lopen, de komende winter :


Is het geen plaatje ?

Liefs,
X!

5 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad een plaatje!
    Mooi gemaakt!
    Fijn dat de rust weer terug is en dat je je kan richten op het creatieve.

    Fijne dagen!

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi !
    Helemaal passend bij haar warme jas.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!

    Haakt lekker weg he dat Myboshi?
    Ik heb ook net 3 bollen gekocht om eens te proberen en ongeveer hetzelfde gehaakt als jij. Nu alle losse draadjes nog "even" wegwerken ;)

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een mooi plaatje! Laat de winter maar komen.
    Jullie ook fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtig plaatje is zij !
    kus nonna

    BeantwoordenVerwijderen