zaterdag 23 maart 2013

Uitslag Give Away !


Er zijn 14 reacties geplaatst op de vraag wie kon raden welke van de drie kuikentjes door little JuffrouwX gemaakt was/waren. Bedankt, erg leuk dat jullie allemaal meegedaan hebben !
Nou, ik kan onthullen dat 2 van de 3 kuikentjes door haar gemaakt zijn. Als eerste de middelste. En tja, als ik onthul welke andere van haar is, moet ik met de billen bloot. Want die minkukel links, dat is mijn creatie. Dat dotje rechts is door mijn kleine creatieve meisje gemaakt - ik ben er gewoonweg verliefd op :-)


JoJo (Jolanda)
Jumare
Kreatita T
Margaret
&
Nanda

jullie hadden het goed geraden - willen jullie mij je adres doorsturen op JuffrouwX@gmail.com ? Dan zorg ik ervoor dat er een klein lente presentje jullie kant op komt. 

Fijn weekend verder,
X!


5 opmerkingen:

  1. Grappig dat ik goed heb gegokt. Die rechtse is so cute. De twee andere ook hoor maar door dat snaveltje wordt dit kuikentje zo schattig denk ik. ik stuur je mijn gegevens. Groetjes Jolanda en de groetjes voor je creatieve dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverds die kuikentje, had ik dus een beetje verkeerd geraden hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoera! Ik had het goed, haha. Ik ga je mailen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat leuk, ik had het goed geraden en zit ook nog bij de winnaars. Ik stuur je mijn adres snel door. Ik vind ze zo schattig.Dikke pluim voor je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh oh,ze blijven schattig wie ze ook heeft gemaakt.
    groetjes Paulien

    BeantwoordenVerwijderen