zaterdag 31 december 2011

Kussen

Ik zou een supergaaf kussen gaan breien; wol, naalden, goede zin, ik had alles al in huis. Voor weet ik hoeveel tijd en geld (ik heb ontzettend veel extra bollen Phildar wol gekocht) heb ik voorpanden gebreid, die er keer op keer niet uitzagen. Gaten erin, steken die niet klopten. Frustrerend ! Uiteindelijk heb ik mijn brei-aspiraties aan de wilgen gehangen, maar dat binnenkussen bleef me maar aangapen. Geen lekker gevoel ! Dus ik heb besloten maar een kussen te gaan haken. Dit keer van Granny Squares. Vandaag was ie af. Hij is weliswaar niet zo mooi als het origineel geplande kussen, maar het geeft me toch een goed gevoel een bestemming voor het binnenkussen gevonden te hebben : op de schommelstoel op little JuffrouwX's kamer.  


2 opmerkingen:

  1. Ziet er prima uit hoor! Lekker fris en fleurig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem heel mooi geworden.
    Em dat is nooit fijn om een project te hebben dat je zo ligt aan ta staren.

    En dat gebreide kussen komt er echt nog wel Vera! Want mijn twee breilessen hebben bewezen dat met een beetje geduld je het breien kan leren. Dus het goede voornemen van mij voor dit jaar is om Vera een kussen te laten breien!!!

    Happy new year!

    BeantwoordenVerwijderen