vrijdag 17 juni 2011

Insteken, omslaan,

doorhalen, af laten glijden. Het klinkt zo simpel, en ik dacht het wel even in 1 workshopje voor elkaar te krijgen om dit geweldige jurkje te breien voor little JuffrouwX :


Dus ik een privé sessie geregeld via het Koekeridoo forum, heel gezellig, maar oh oh oh wat valt dat breien tegen. Ik ben de afgelopen weken druk aan het oefenen, maar kom niet verder dan dit soort lapjes :


Blijkbaar ben ik een ster in meerderen en gaten maken. Vraag me niet hoe ik het voor elkaar krijg. Maar ik ga door met oefenen. En weet je wat het leukste is, ik heb aanstaande woensdag weer een brei-date, aan een ander (gezamenlijk) project. Dus al is breien momenteel voor mij nog heel frustrerend, het levert me wel gezelligheid op, en dat vind ik eigenlijk nog het belangrijkste !

1 opmerking: